luni, 15 septembrie 2014

Cruciada anti advertoriale






Pisi. Mami. Ultima dată când am scris ceva aici, s-a soldat cu muci și lacrimi, vene umflate pe tâmplă, telefone, mesaje, spume la gură, report, șters și block. Plus postarea postării despre postarea mea. Plus o bășină de topic într-o bășină de grup.
Hai nu te supăra, te rog eu frumos, chiar tre să-nțelegi că e treaba fiecăruia ce face pe blog și nu toți credem în spiritul de turmă. 


1. Pisi. Mami. Nu suntem friends pe Facebook. Suntem utilizatori ai aceluiași site.
2. Știu că sunt fără inimă scriind despre cât de mult urăsc copiii, tu fiind mamă. Dar, unii oameni pur și simpu nu suportă copiii. Nu e vorba de ai tăi. Așa, în general.  Gen - eu.
3. Știu că sunt fără inimă scriind că nu-mi pasă de advertorilale, maidanezi și Roșia Montana  în timp ce tu te bulbuci și vii cu argmente inflamate. Da’, sincer. Mie dacă nu-mi place ceva - nu citesc. Chiar nu-mi pasă, pisi, sincer.  

Și  încă ceva. Mă doaren pulă că am uitat cratima de dinainte de pulă. Pisi. Scrie acum ceva tăios despre virgului, gramatici și cratime uitate. Da? 




Advertorialul e o reclamă plătită. Pe blogul personal. De ce e personal? Pentru că scriu ce vrea pula mea, când vrea pula mea.
Gigel are blog despre el. Gigel mai scrie și adevertoriale. Gigel primește 40 de lei pe o reclamă la țigara electronică, tampoane și termopane . Gigel scrie 4 reclame pe zi. La sfârșitul lunii Gigel e fericit.
Dinu are blog despre el. Dinu nu scrie adevertoriale. Dinu citește despre tampoane și râde. Dinu e fericit.
În afacerea Gigel și Dinu avem și un Costel.
Costel citește bloguri în fiecare dimineață când își bea cafeaua și, e astfel la curent cu viața fiecăruia, se simte important și atoștiutor, amuzat și temerar și ziua îi începe într-un mod vesel.
De ceva timp Costel e nemulțumit că Gigel scrie advertoriale. Și, pentru că în vinele lui zvâcnește revolta, pentru că e măcinat și zdruncinat interior de simțul dreptății, se va răzbuna cum știe el mai bine: va face un grup pe facebook ANTI ADVERTORIALE! Să vadă el, Gigel! Să sufere, el, Gigel! Să înceteze această prostituție blogosferică!
Lista argumentativă anti advertoriale

1. Dacă Gigel scrie pe bani, cum mai știe Costel despre viața lui Gigel? Pentru că pe Costel îl fute grija.
2.Gigel își dezamăgește cititorii. Și cumpăra like-uri. Iar pe Costel îl fute grija.
3.Piața de advertoriale, jenă, prostiuție, corporatiști, s-a ajuns la saurație, treziți-vă oameni buni.Costel e tare futut de griji.
Pentru Dinu, Costel e un lăbar curios, un vizorar, o babă. Costel, îți doresc un sincer -  sugi pula.  Sau, mai literar, sugi pula, o, tu, dragă Costel.
 




Share on Facebook

Facebook

9 comentarii:

  1. Jap jap... Auci!
    Deci am sapat Google Cache doo zile de-ampulea pentru articolul asta. Drept sa spun a meritat dosul de pulpa peste ochi. Pentru ca postac. Daca am scris am scris. Dar macar te citesc! Sa muara pisica de nu-mi fac feisbuci, daca asta trebuie ca sa te lirez!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Problemă de blogger. Dramă de Facebook.
      Vorba cuiva, dacă scriu despre mere sunt întrebat de ce nu scriu despre pere. Că unii nu pot face o labă cinsită decât pe pere.

      Ștergere
  2. dacă pe youtube sunt manele nu trebuie să le accesezi.

    RăspundețiȘtergere
  3. O groază de drame provoci, Dinule. Eu m-am ales cu report, block și vene umflate la tâmplă. De ceeeee?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Muci bale și ochi împrăștiați pentru că ai blog și-l regreți de la naștere. :P

      Ștergere
    2. Muci? Bale? Ochi împrăștiați? Pe astea le-am văzut, dar nu la mine. Nu-l regret, doar că e posibil să nu fi făcut bine. :P. Iar i-am făcut praf blogul lui Dinu. Pfff.

      Ștergere
  4. Firma Sc.Beli Galeb.Srl, angajeaza personal pentru promovarea serviciilor de gazduire profesionala site-uri si magazine online, realizare si optimizare site-uri si magazine online.

    Creati un cont de afiliat aici: http://www.masterservers.ro/ , pentru a beneficia de 10 % din totalul platilor efectuate de clientii trimisi.

    Va rugam sa ne contactati pe adresa de email sau telefonic pentru stabilirea conditiilor de colaborare.

    RăspundețiȘtergere