duminică, 15 iunie 2014

I can't stop drinking about you






Inventez cele mai stupide motive ca să nu socializez, să nu ies din casă, să nu răspund, să nu aștept, să nu nimic. Schimb, în schimb, mesaje absolut ilogice cu Ruxandra în limba italiană. 
Numai noi înțelegem că la cocodrilo se răspunde cu pipistrello și doar nouă ni se pare al naibii de amuzant. Cum pula mea să traduci curcubeul- l'ArcoBaleno ? 
Și cum naiba am uitat de Topo Gigio ? Era cea mai hazlie invenție până la internet! Orice copil lovit la cap și-a dorit un Topo Gigio! Dacă nu v-ați dorit un șoarec cu breton și voce enervantă ați fost tâmpiți. 

----------------------------------------------

Îmi place Thanatos Archive pentru că pune poze cu bebeluși morți sau aproape morți și tu tre să ghicești adevărul. Incitant. Le iau cu share, mă relaxează să mă gândesc la ceva cu adevărat inutil. Am wall-ul plin de bebeluși morți.
Tu nu ești inutilă dar și la tine mă gândesc. Și la tine. Și chiar la tine.

----------------------------------------------

Am găsit, de curând, imaginea aia agățată de pereții camerei tale. Mi-a adus dragostea înapoi.



-----------------------------------------------
Un mail destul de consistent mă invită la cafea cu frișcă și o oră de bicicletă. Cafea beau.
Pe bicicletă n-o să mai pot învăța să merg fără tine.
-------------------------------------------------



Refuz, renunț, mă ascund,mă obosiți,mă căutați pentru a mă anunța că nu o să mă mai căutați niciodată. Femeia frumoasă mă anunță de o nuntă și-mi imaginez chestii amuzante. Pe urmă vorbim despre cum nu mai vrem să vorbim.
Comentez pentru a doua oară-n viață,că mi-e mai ușor să tastez decât să behăi ceva uricios, cineva mă cenzurează și-mi place. Erotism delicat, ascuns bine.
------------------------------------------------


Prima chestie pe care o să o fac când ajung în Cluj o să fie o poză în pădurea Baciu. Voi avea, pe fundal, o siluetă transparentă care-mi pune coarne și un ozeneu în stânga sus. Va fi tip vedere și o să scriu, pe spate, ce am mai scris.
-----------------------------------------------


Aștept toamna ca pe un nou început, fac bagaje pe hârtie,adun adeverințe, adun bani și caut poze tip buletin. Îmi cenzurez gândurile, mă încurajez, mi-e bine. 
Am curaj, scriu mesaje, le șterg înainte de trimitere, mă cert, o iau de la capăt, te ignor atent, verific telefonul la minut, mi-e bine.
Mă doare iar un dor mai vechi, trecutul mi se pare sufocant de aproape, mă cert cu tine imaginar - și-n fiecare seară - pe discuții mai vechi, îmi scad punctele la capitolul optimism, mi-e bine.



Share on Facebook

Facebook

16 comentarii:

  1. Știi sa iubești Dinule! Și încă mai mult. E greu pentru mine. sa comentez 24 karate! Vin la berula! Venim la berula.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Venim asta miroase a mine smuls de oa aripa in sdrum spre Galati.
      Mircea, ai micro...schimbatorul!

      Ștergere
  2. esti sigur ca te-ai convins ca ti-e bine? :)

    prima poezie invatata in primul an de limba italiana (cl a 2-a) suna cam asa:

    o! che bello fungo,
    e che colore, avra pure un bon sapore!
    fermo!
    questo fungo e bello,
    ma sotto il cappello ce il veleno!

    habar nu aveam ce spuneam la vremea aceea dar imi placea teribil cum suna :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. suna obsedant ;D
      mnu, dar imi repet zilnic.

      Ștergere
    2. Ciupercutza ciupercutza...ciup, ciup!
      Bleah, asta a fost stricata!

      Ștergere
    3. am senzatia ca vorbesc cu spitalul 9.si ma simt bine.familiar

      Ștergere
  3. Studiu asupra cuvântului curcubeu în diferite limbi după G translate:
    - italian: arco+baleno - arc+bliț - la ei s-a inventat termenul de paparazzo
    - german: regen+boog - amețeală+arc - din cauza berii de la Oktoberfest
    - swahili: upinde wa mvua (arc de ploaie) asemănător cu upinde wa mwua (arc de ucis) - cineva era interesat de confuzie
    - spanish - arco iris - floarea pasiunii
    - hungarian - szivar+vany - trabuc în baie???
    - finnish: - sateen+kaari, danish+norvegian: - regnbue, dutch: regenboog - arcuri de ploaie - ăștia par oameni normali.
    V.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ok...dar cur cu beu cum suna ha?! :))

      Ștergere
    2. =)) )))). Beu dar nu cu cur =))). Drept în gâtlej azvârl berea cu guler alb =))). Pana când apare arc pe cer asezonat cu spectrul . Și nu ploua. Ploua doar cu berule ca în catedrale când ploua cu muzica de orga. Berea, licoarea întreținatoare de rinichi ostoiti de alcool

      Ștergere
    3. N-am mai pus curcubeu era evident. Sau nu.
      Mircea, la tine e vorba sigur de regenboog.
      V.

      Ștergere
  4. Am devenit complet agramat, de la bere, de la lipsa ei...

    RăspundețiȘtergere
  5. :) https://www.youtube.com/watch?v=HXFnrsspw78

    habar n-am cine-i topo gigio :D
    ______________________________________________________________

    n-am facebook, nu pot simti placerea de a da share la ceva, mai ales la ceva ce seamana a moarte.
    decat sa te gandesti la chestii inutile, mai bine nu te mai gandesti deloc, adica te gandesti la "nimic" :D poate te transformi intru maestru yoghin

    ______________________________________________________________

    inseamna ca dragostea nu a fost dusa.
    odata dusa, nu se mai intoarce.

    ______________________________________________________________

    de obicei mailurile consistente au esenta.
    cafea cu frisca combinatie "letala"
    mersul pe bicicleta este intr-adevar mai frumos in doi, de unul singur e un mers schiop.
    poti incerca o bicicleta din aia statica :p

    ______________________________________________________________

    chiar ieri tineam o teorie cu privire la persoanele care doresc a se baga in sufletul omului, sau doresc sa manipuleze prin fraze de genul " e ultima oara cand te mai deranjez. sa ai o viata frumoasa..bla bla bla"
    urat. plicticos. penibil.
    unii dintre noi , ne lasam usor afectati de impactul cuvintelor, pe cand pentru altii cuvintele nu reprezinta nimic. de laudat cea de-a doua categorie.
    intotdeaua e mai usor sa tastezi decat sa behai :)

    ______________________________________________________________

    cati km sunt din cluj pana in baciu ? sunt curioasa daca ma pacalesc astia de la curier :P

    ______________________________________________________________

    nu mai astepta toamna. toamna este trista. de-asta nu vezi optimismul tocmai aproape. poate ai nevoie de ochelari ?
    cand te simti sufocat, respira. inghite in sec si treci peste. alte variante nu prea exista. timpul calca in picioare tot. si vise, si sperante si anotimpuri si sentimente. ia-ti casca de protectie, ca sa nu te calce prea tare pe cap. in rest, esti bine :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

      Ștergere
    2. :)
      mai. dinu.
      as vrea eu sa fiu din nou la varsta la care visam "sa fiu mare". dar, din pacate, nu se poate.
      e bine totusi ca razbate copilul din mine chiar si prin tastatura :)
      nu mi-as fi dorit sa fac parte din generatia copiilor de azi.

      nu neg faptul ca sunt sau par desteapta :D :))

      aparentele inseala. de cele mai multe ori sunt motivul pentru care ne izbim cu capul de pereti. si o facem in mod repetat, desi stim, stim degeaba.

      intuitia imi spune ca ai presupus ca sunt un copil din simplul motiv pt ca am acordat atentia cuvenita a ceea ce am citit si comentat.
      asta se datoreaza faptului ca nu sunt superficiala :)

      n-am jurnal. n-am avut nici cand eram copil.deci n-as fi scris nimic in jurnal. ti-as fi scris tie direct, fara ocolisuri si perdea :)

      Ștergere
  6. Am o strofă dintr-un poem și vreau să-l public în deplasare:

    ''Închisă în palatul de cleștar,
    Uitându-te pe geam la mine, te hlizești,
    Un vin efervescent la gheață ți-aș aduce-n dar,
    Fiona, mă curiozitezi.''

    Scrisă de reputatul poet al gării, Ogre - drinking vodka,

    RăspundețiȘtergere