luni, 9 iunie 2014

Ars longa, vita brevis





Reîncarnarea nu există. Nu vei deveni animal pufos de casă, nici bărbat futuristic, nici gândac de bucătărie și nici nu vei bântui  40 de zile până să-ți alegi vreun corp. 
Nu există nici rai sau iad, nici nu vei revedea pe cei dragi -  morți în '48, nu vei primi mesaje cifrate de la ei, nu vei purta cămașă albă sau aripioare - că nu ești tampon și nu vei învăța să cânți subit la harpă. 
Nu există tunele, coruri de îngeri, porți de fildeș, Casper și nici cazane cu smoală. 
Nu există karma, nu tre' să fii mai bun pentru a primi mai bun în lumea de apoi. Pentru că nu există lumea de apoi. Și nu se va răzbuna nimeni înzecit pe tine. Nu vei merge " în ceruri" că nu ești nici astronaut, nici viu. Cel mai apropiat și vesel loc e morga și cel care te va ajuta cumva, e autopsierul.

Ce se întâmplă după e doar creația optimismului tău de om fricos și stupid. 
Că asta ești- fricos și stupid. Și poți excela în orice până la partea cu ce se întâmplă după. 
Acolo te blochezi, zâmbești superior și începi un babbling persuasiv și fantezist despre viața de după. 

Știi cum e? Faci din moarte o artă și din artă o viață de apoi. Realitatea e că te descompui și atât. 
Un proces chimic banal. Te descompui, te degradezi, îți plesnesc organele, devii o baltă mare și urâtă. 
Singura parte bună e că, în câțiva ani, probabil, va crește un agud pe tine. Și vei avea câteva rude qvasinecrofile care-ți vor face monument și grilaj de fier forjat, vor vorbi cu tine și te vor afuma cu tămâia rămasă de la ăla care a crăpat înaintea ta.



Share on Facebook

Facebook

20 de comentarii:

  1. =))). Perfect punctat! Aici te iei de manutza cu Mucegaiul! Cu toate ca eu am o alta parere. Ceva mai optimista. Vreau sa cred ca in cestile materiale ce se descompun este o energie concentrata care nu dispare cand materialul vizibil se duce la -2. As vrea sa cred ca gandurile mele, trairile mele, furiile si iubirile mele nu sunt o chimie abstracta ci sunt doar energie pura. Nu vreau sa cred ca daca acum scriu, scriu din cauza ca scoarta se ionizeaza si ceva electroni zburda prin magistrale de neuroni perversi , adanc perversi, exagerat de perversi, dusi cu capul de perversi ce sunt, chiar pana la nuclee, si-i da ordine la neostoitele degete sa tasteze a proaste. Vreau sa cred ca suntem energie pura nedisipabila imbracata in materie uneori frumoasa dar degrab disipabila. Nu accept obedientele la Necunoscut cat sa pupi microfoane, sa umbli cu bacnote pe langa moaste, sa vorbesti cu mortii, povesti de spaima cu iad si cu animale incornorate! Nu cred in prosteala spusa de babe pioase ce ling microfoanele de la Antena 1. Ma distreaza teribil interactiunea om – mortaciune. Nimic nu poate fi mai hazliu ca la o inmormantare daca ai alta privire asupra ei. Am ras in hohote cand batausul era pe masa in ceva scanduri si batubila vanata inca la ochi si cu buzele mai carnoase, exagerat de carnoase, racnea dupa ala. Si urla... „ioaneee.. ce ma fac io fara tineee?”( de parca n-am fi stiut.. nu mai era umflata zilnic!) fii-sa din spate a batut-o pe umar: „ Mama, unde ai pus batistele?” si aia.. „ Ioaaaneee.. ! „ apoi pe cel mai calm ton din lume intrterupe bocetul:” Ioaneeee.. mama sunt sus in dulap batistele acolo ce dreaq nu stii unde l-e-ai pus?! Ioaneeeeeeeee!”. Nu-mi plac fariseismele si habotnicismul. Nu suport sa pup mortii ca asa se cere ! am fost de fata cand la o pupare de racitura unul inca viu a murit langa mort. Nimeni nu a mai vrut sa mai pupe pe unchiu vasile ce ranjea sadic din sicriu! Si popa vine siderat: „ ALTUUUUU?” apoi popa ne-a soptit : „haidetii, nu ezitati, are mana buna Nea Vasile!”. nu suport ideea de calcare in picioare la aniversari bisericesti. Nu suport in cea mai mare parte preotii care sunt inventati a specula prostia din creierasul miiic miic de toot! Rad de ma prapadesc cand vad piosenia in stare pura, o cruce larga si ochii cu privire prin zid: „ sa dea domnul Dumnezeu sa avem noroc anul asta nu cum am avut anul ce-a trecut da-r-ar dracu sa dea astazi si maine!” . asta-i ca aia cu indragostitii aia doi: „ Vai ce romantic sa-mi bag pulaaa!” . dar cred din tot sufletul in suflet ce-l definesc ca o energie pura nedisipabila care ne napadeste! restul sunt povesti! e mai optimist sa cred asta decat sa cred in nimic. Nu pot defini nimicul!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. energia e alta poveste.
      chestia cu inmormantarile pur si slavit ortodoxe m-a amuzat mereu.

      Ștergere
    2. Omule, esti un mare comentacios!

      Ștergere
    3. Omul posteaza anonimul coneteaza...

      Ștergere
  2. Nici măcar nu-i creația optimismului lui, îi copie pe alții.
    Chestia cu energia e de studiat, pentru că e posibil să rămână pe-aici.
    Am simțit prima dată la 14 ani, când mi-am îngropat câinele care era mai bătrân ca mine. E ceva energie în locul ăla. Mai ales că astă vară mi-a adus apa ditamai movila de nisip, iar acum acolo își au pisicile ditamai toaleta.
    Valentin.

    RăspundețiȘtergere
  3. Vai, mi-ai ruinat optimismul, o sa mor de tristete inainte de vreme! Nu exista Casper? Raule!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. eu cred in karma.
    si sunt de acord cu mircea.
    nu ma bat cu pumnii in piept ( pentru ca nu sunt tarzan care doreste sa-si stimuleze timusul ) sustinand ceva ce nu este tocmai tangibil....
    este doar o chestie de optiune. si cum bine spune mircea, e mai ok sa crezi in ceva decat sa crezi in "nimic"
    ah, si mircea, nimicul se poate defini :)



    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pai. defineste-mi nimicul :)

      Ștergere
    2. ca sa fiu scurta si la obiect....as spune ca nimic = gol
      ce zici de asta? :)

      Ștergere
  5. # valentin: Ideile nu sunt ale mele! Nu copiez pe nimeni la fel Cum nu inspir pe nimeni. Doar sunt de acord în felul meu cu aceste idei. # blue nimicul nu e gol. Gol aduce a volum lipsa. Și volumul induce cavitate în 3 d. Deci gol nu e "nimic". Deci definește nimicul fără sa te legi în 3d

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. +mircea Nu m-am referit la tine cand am spus de idei, ci la fraza ''Ce se întâmplă după e doar creația optimismului tău de om fricos și stupid.''. M-am raportat la tine când a fost vorba de energii.
      Și tot nu înțeleg cum de a adus apa nisipul pentru toaleta pisicilor direct unde mi-am îngropat câinele din copilărie.
      Valentin.

      Ștergere
    2. nimicul este acel lucru greu de definit

      Ștergere
    3. mircea - :)))
      nimicul meu nu trebuie neaparat sa fie si al tau :)
      poate fi doar al meu si al "nimanui" altcuiva.
      golul este o forma metaforica de a defini nimicul.
      langa golul asta, as putea completa la fel de metaforic si cu: negru, abis si probabil si altele daca as sta sa ma gandesc indelung.
      nimicul exista, este peste tot, desi el defineste tocmai o lipsa a unui lucru tangibil.
      nimic = lipsa totala de ceva...

      uite ceva ca sa te relaxezi gandindu-te la nimic, pentru ca "nothing else matters" ar fi mult prea comuna :) - https://www.youtube.com/watch?v=eM4qMuhEgeA

      Ștergere
  6. =)). daca nimicul meu e diferit de al tau inseamna ca sunt 2 nimicuri tangibile =)))). esential diferite! =)), si daca nimicurile noastre au personalitate distincta atunci am pus-o =))) dar raman la parerea mea, Dinu asta are cel mai tare verb din cati am citit! il iau pe Mucegaiul, bem o berula cu el si plecam apoi la casele noastre! :)). o berula 2 3, =)). repet! cel mai tare verb!

    RăspundețiȘtergere
  7. Mirceo, sa arunci deodorantele din masina inainte sa-l invadam.

    RăspundețiȘtergere