vineri, 9 mai 2014

Postare pentru oameni cu pisici




Am încercat să fiu discret și antisocial și să scriu textul ăsta doar cuiva într-un mesaj pe Facebook, dar îmi tot apare aia cu :

There was a temporary error, please try again. Click to send again.


Chestia aia roșie și enervantă care nu e ziua aia lunii, dar care apare absolut degeaba, dureros și neaparat când vreau eu să scriu tâmpenii importante cuiva.


Așa că scriu aici ce am vrut să povestesc intim și discret, cu cineva intim și discret și care-mi dă erori roșii.

Carevasăzică. (când nu mai știu ce plm să fac cu timpul meu liber)

Eu și cu my kind of junkie am decis ieri să vopsim ceva în balcon la mine, un fel de artă cu model futuristic, adică niște chestii care implică vopsea albă și roșie, ceva la fel de semeț cam ca mărul Albei ca Zăpada, doar că asezonat cu bere, cuie și muzică veselă din cealaltă cameră.


După juma de zi de ezitări și autolamentări gen - nu nu nu, da da da, câcat, rahat, bube, futu-i, cancere, morți, mame, dumnezei și basculante de puli, am rezolvat arta aia cu vopsea roșie. Mândrie+Oboseală=BERE.

În final, am băut acea bere, am discutat chestii de bere, pisica cu labe albe s-a țup țup în balconul cu arte, s-a urcat pe chestiile vopsite roș, a făcut urme pentru detectivi din balcon până-n toată casa și hol, plus pat. Eu am înjurat politicos și vopseaua, și pisica. Pisica, deosebit de lipicioasă pe labe și insist! deosebit de lipicioasă pe labe s-a spălat cu procesiunea aia: lăbuță peste moacă. 
Și întrebare pentru Internet: Cum repar o pisică vopsită involuntar cu roșu pe nas, barbă și altele. 


Prinde mâța, ține mâța, calmează mâța grea ca ciocanul lui Thor, descleșteză ghearele de canapea, dă diluant, toarnă pe vată, ține-i picioarele din spate că pedalează ca-n Tour de France, șterge pernuțele, scobește între - că s-a întărit vopseaua, hai pisi pisi, hai diri diri, mut-o în chiuvetă, ține bine mâța, bine, dar, ușor că-i zbuciumată interior, dă un săpun dezinfectant, vezi dacă găsești unul lichid, urlă ca ambulanța plus pompierii, freacă fiecare labă până dai de alb, oare o doare, clătește-o cu vreo 3 chiuvete de apă, să nu fie rece, să nu fie fierbinte, pisi pisi/ diri diri, găsește orice chestie care să aducă lăbuțele la culoare inițială, clorul nu e bun, până când am realizat că în baie e un fel de baltă cu inundație și stropi stânga-dreapta, jos-sus, Noe mai lipsește și mâța tot mânjită pe gură e și picioarele au devenit un fel de roz. 

Eu sunt genul de om cu rocăreală semnificativă. Dar e bine. Roz. Un cvartet de pisici. Roz.


Am oscilat la titlu între ”Cum să ai pisicuța roz” și ”Pisicuță umedă și zburlită”; da' la titlul doi nu avea roz și era importantă culoarea pentru mine.





Share on Facebook

Facebook

11 comentarii:

  1. Criminala faza. Sper ca matza sa revina la culoarea initiala. Rosul ala nu o prinde deloc.

    RăspundețiȘtergere
  2. =))))))))))
    Arta cu pisicu in case nu-i lucru cuser! pai saraca pisa blanda zis Martisor a lu' din Port cand vede atata fromos zugravit deodata tanjeste si ea sa se identifice =)). si i-ai dat cu diluant Dinule? =)))) bine ca n-ai avut detartrant in casa =)))). bai nu mai pot de ras:)). as da ani grei din viata sa vad opera desavarsita de domnisoara matza! =)))) =)))))))))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aaa...domnisoara pisi? Mirceo esti tu sigur?!! :P

      Ștergere
  3. Aentie, Rosu stop,
    Matza face arta in Port.

    RăspundețiȘtergere
  4. pai eu cred ca ramane domnisoara pisi a ta! =)). cine sa o mai tavaleasca miorlaitor cand este vopsita toata in rosu=)). ce pisoi sa futa o pisica mascata in Dracuula cu rosu la botic si pe labute? e ca aia cu sarutari criminale =)))

    RăspundețiȘtergere
  5. nu am mai trecut de mult pe la tine dar am vazut ca Alesul Mucegai a facut trimiteri la postarile tale asa ca, roasa de curiozitate, am venit :)
    am ras, ca nu ma puteam abtine vazand cu ochii mintii travaliul matei devenita roz...esti un povestitor adorabil si am convingerea ca mata, indiferent de noile pete de culoare, te iubeste, definitiv! :))

    RăspundețiȘtergere
  6. titlul ca titlul, da' chinul biietei jivine...

    RăspundețiȘtergere