sâmbătă, 31 mai 2014

Her. Sau alt film de câcat





1.  Am o grasă în listă care comentează vesel la postări. Nu știu cum se face, dar ea sesizează insesizabilul - gen - de fiecare dată când scriu un câcat, ea vine cu virgula între câcat și restul frazei. Că eu uit pentru că mie nu-mi pasă. 

Și aici sar câteva isterizate: Cum adică să uiți virgula analfabet incult agramat aghiazmă moaște hristoși?!?

Și am ajuns la o concluzie. Toate grasele vor sesiza ceva absent: gen o virgulă, un spațiu, ceva ce nu le iese la socoteală, similar cu maioneza din șaormă. CUM ADICĂ NU MAI AVEȚI MAIONEZĂ? Gen - nu contează că textul e iubit/citit/înțeles de 400 de inși dacă lipsește o virgulă și ai o grasă care citește. Grasa nu e sătulă. CUM ADICĂ NU AI VIRGULĂ? (Mori de cancer, nu sunt la licență!) Și dă vina pe gramatica ta. Și îți atrage atenția. Ca și cum virgula aia absentă ar fi acel de toate din șaorma ei.

2. După ce s-a plâns, discutat, inflamat, zgâlțâit, recomandat, cumpărat rezerve de zewa pentru muc, lacrimi, pipicaca, fiecare femeie a avut o echipă de resuscitare în față la apartament, am văzut și eu Her. 

Her este un film irezistibil pentru femei. 
Her e un film extrem de sofisticat și de complex pentru oamenii fără imaginație, viață personală, oameni extrem de simpli pentru care dragostea contează, nutevoiuita și au profil comun.
Her este și genul de film cu care să te lauzi dacă vrei să fii neînțeles, profund și mai altfel decât pulimea. Merge dacă ești obez sau bețiv cronic. 

Sefe de dragoste care durează enorm și singura parte hazlie e aia cu pisica. 

După 3 ore am simțit că mi s-a virusat laptopul. Timp de 3 ore unul discută cu una virtuală și eu tot n-am înțeles de ce e atât de ieșit din comun. De exemplu, prima mea iubire a fost Tyrande din WOW.

Am cunoscut indivizi cu căsătorii imaginare pe fb. Am cunoscut indivizi care se masturbau pe filme imaginare cu căsătorii imaginare unde cineva își imagina imaginația virtuală a lu` unu.

De ce e atât de culeanu că ai văzut, înțeles și plâns la Her?
Ce acivment de reputație! Ce film de căcat!
Măcar a sporit producția de zewa.








Share on Facebook

Facebook

12 comentarii:

  1. Grasele sunt monument de sunca al nesimtirii eterne! Intre citirile pe bloguri si cacarile lor absolute ce sperie canalizarile si crapa digurile de la Borcea, ele devin extrem extrem de gramaticale, de critice, isi tuguie buzele a proaste adulmecand miasmele gratarului ce va sa vina in buncarul imens si revin repede la realitate flatuland 2 kile de stropi! Flatuland pe cur! ( si exa mea este grasa.. si nu era cand nu era exa.. ). Despre filme siropoase pline de lacrimi lacrimoase nu am ce spune, mi-a placut mult jack ala cu vrejul lui de fasole ce se catara a prost si a dat de o lume faina! Lume de fasole cu oua de aur.
    Teribila aia cu masturbarea unuia ce-si imagina imaginatia virtuala a lu’ unu’! e o introspectie interioara adanca a frecarii prelungirii aplicata la nivel absolut din stomace pana in prostate cu halte prin creier... . hai ca ma pun sa caut HER sa ma uit si eu. Sa introspectez netul si torentii 

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu exista film mai prost.
      ma, eu n-am treaba cu greutatea. doar ca respectiva are mai multe pareri decat kilograme. sesizabil. vizibil. induiosabil.as fi spus si ca-i cioara dar, mai nou, n-ai voie cu cuvantul tigan.
      (parca tiganii erau analfabeti, pula mea)

      Ștergere
    2. nici "afro-romanii" nu sunt ceea ce par a fi! nici eu n-am treaba cu greutatea, dar sa ai suta de kile , sa manci maioneza cu cana si sa te miri ca se crapa portelanu' de la wc.. dap.. virgula e de vina.. asa e ! -))). am o amica ce are 140 kg la 170 cm. cica e de la glanda! si cand ne vedem isi pune pe gratar o glanda tip fleica de vreo 2 kile

      Ștergere
  2. Am văzut ceva cu grasă și m-am speriat c-am zis că-i de mine, mă gândeam că „iote, domnule, încă unul care mă înjură”. Dară norocu' meu că io nu stau la numărat virgule.
    Atlfel, mi-a luat o căruță de vreme să mă uit la Her din pricină de moacă de Joaquin Phoenix. Vedeam așa posterul ăla cu moaca lui și mă întrebam cum să stau atâtea ore să mă uit doar la o figură de țigan? În rest - cum ai zis și tu.

    RăspundețiȘtergere
  3. Can't agree more. (about Her)

    RăspundețiȘtergere
  4. Bai Dinule nu te mai supart ba! Da-te jos da pă filmu meu, mama ta de derbedeu! Her e misto ma. Nu conteaza ca il plac grasele. E misto pentru o gramada de chestii din fundal, nu pentru cacatul de romance din prim plan. E misto ca zice de o lume curata, frumoasa, unde poti sa intri la metrou in port la Galati si sa iesi pe plaja la mamaia sau cuta 3000 Himalaia. E o lume fara avioane, fara motociclisti dementi si fara mad max. E misto ca e altfel si basta. Si stii ce a lipsita ma la filmul asta? Coloana sonora cantata de Indila.
    Na!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si Ada Milea zdrăngănind din chitară a log in log out femurul log in log out femurul
      :(

      Ștergere
    2. Du-te băi, că mi-am și închipuit log in/log aut-ul acela cu melodia aia despre copchil hiert în mămăligă sau așea ceva...

      Ștergere
  5. cum Radu m-a trimis la tine in ideea de a ma amuza, nu ma pot prezenta fara un cadou : https://www.youtube.com/watch?v=yZFNa90EXsA
    clipul este o parodie si trebuie tratat ca atare
    despre "her" nimic de spus, nu l-am vazut, nu mi-a atras atentia in niciun fel.

    RăspundețiȘtergere
  6. Suni, ba, tu la poliție că nu pot să prind o hoață ce-mi cotrobăie prin creier și se tot uită prin cuferele vechi, mai șterge câte o poză de praf și le cataloghează: lucruri neinteresante și foarte puțin interesante.

    RăspundețiȘtergere