joi, 3 aprilie 2014

Seriale





Mi-ai spus că sunt rău. M-am bucurat. Deși. Nu sunt rău. 
Sunt răutăcios - pe alocuri și cu cine vreau- și femeile se tund scurt după o afacere cu mine. 
Un fel de răzbunare. 
Pentru că mie mi-au plăcut mereu femeile cu părul lung.

Sau.
Un fel de ”îmi bag pula-n trecut, o iau de la zero. Fresh. New. Start”. 

Momentul în care ele declară că mă urăsc și eu mă declar fericit și cumpăr pământ pentru floare.


------------------


Am cumpărat pământ pentru floare, pe bonuri, din supermarket. Singura floare care a supraviețuit fără mama - care avea grădină tropicală pe balcon. E un fel de trandafir japonez de mărimea unei pisici mici, stă lipit de geamul de la balcon și mă așteaptă acasă. 
Să vin. Să nu.
I-am tuns botanica uscată cu forfecuțul de unghii al Ruxandrei.
Tot Ruxandra mi-a spus că-s un fel de Leon. Eu, o floare și amândoi mereu pe fugă.
Dacă îmi plăcea Leon atât de mult aveam și arme de probă.

------------------

Am probat ochelari de soare. Din ăia, din chioșc cu reviste glossy pentru femei. 
E foarte aiurea să probezi singur ochelari de soare, pălării sau orice chestie care implică capul. 
Pari ceva între înfumurat, stângaci și schizofrenic. 
Sunt anumite chestii esențiale pentru care trebuie să ai galerie. Să se întâmple, să se uite.

-------------------

Mi se întâmplă să mă uit la un serial și să mă imaginez personajul care-mi place. Sau că am o relație amoroasă cu personajul care îmi place. Să mă răzbun ca personajul care îmi place. Să-mi fie dor cum îi e lui, să te iubesc cum iubește el, să te înșel ca el, să te omor cum omoară el. Să mă doară cum doare pe altcineva, pentru că pe mine nu mă mai doare nimic. Că doar tu ai zis că sunt puternic. 

Puterea nu există. E un compliment. Ca dumnezeu sau iepurașul de paște.


Share on Facebook

Facebook

3 comentarii:

  1. mi-au spus ca-s diabolic
    In colacei de grasime s-au disipat !
    Mi-am luat o Yucca, zisa Floarea,
    S-a uscat
    Am holbat ochii
    s-au conjunctivat
    Ca Jon Snow vreau sa fiu, sa alerg dupa Umblatori! Sa-i omor cu pietre de de dragon. Sa distrug mortii vii ce-i am langa Ziduri. Sa fiu idealist si puternic. Dar slabiciunea exista, e un blestem, ca diavolul sau desnadejdea. si sa ma impletesc pe o sticla de vin ca un sarpe zambitor, sa o cuprind cu mainile reci , sa o torn intr-un pahar inghetat apoi sa beau licoarea zeilor si sa ascult zavaidoc. sa privesc spectacolul lumii si sa-mi ascult in timpane presiunile abnorme !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iar ai fumat. Singur. Să-ți fie de acolo până dincolo!

      Ștergere