marți, 18 martie 2014

Opium and poison. Jasmine and rose. Dream of ambrosia. All flavors glow.





M-am întors în urmă cu câteva luni, din obligație. Că mă tot suni.

Câteodată răspund (un soi de milă drăgălașă). Câteodată ignor benevol orice semn. 
Când răspund sper să termini în câteva minute tot ce ai de spus și că ți-era dor de vocea mea și că ai băut și că ești în depresie. Dar te ascult. 
Știi, ca și cum i-ai da o înghețată unui pui de țigan. Nu-l placi, dar e copil și ți-e milă. Și va crește tot țigan așa cum crește dragostea ta pentru mine. Adică degeaba.



Unii nu sesizează minciuna. Că vrei să scapi de ei și, implicit, de un trecut. 
Trecutul ăla nu e al nostru. E al meu.



-----------------------------------------------------------------------------

Ruxandra e speriată de o pungă de napolitane mai mare decât ea.

Au femeile astea o chestie cu mâncarea. Dacă vine în cantități industriale, fac urât. E prea mult și ele au siluetă. Parcă eu o pun să mănânce tot. Dacă-i cumpăr o pungă mică, ronțăie, se fericește, mai cere. 
Pe urmă se supără pe conexiunea mea wireless. 
Îi trece cu napolitane.

-----------------------------------------------------------------------------



Femeia frumoasă ascultă o piesă cu opium, mă întreb cum arată când o ascultă și ea se întreabă de ce mă m-ar interesa pe mine chestia asta.

Dar. Dead can dance.



-----------------------------------------------------------------------------

Ca să fiu sincer am visat că făceam dragoste cu sex. Și că aveai rujul ăla din poza de profil.

Ți-am trimis un mesaj în aceeași zi. Că am zâmbit. Tu mi-ai spus că ți-e dor de zâmbetul meu. Eu am zâmbit puțin pervers după. Ești îndrăgosteala aia care revine.



-----------------------------------------------------------------------------





Am supărat o evreică. Azi. Ciudat. Credeam că evreii sunt supărați din naștere.

Și chiar nu mai credeam că mai există evrei supraviețuitori. 






Share on Facebook

Facebook

5 comentarii:

  1. Dinule ai niște vorbe de întorci ceva în mine, aia cu crescutul dragostei m-a lasat paf!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. am citit multe poezii. si ziare.

      Ștergere
    2. Da, morții pot să danseze. Depinde cine cântă, depinde cine scrie versuri.
      Lisa și Brendan... doar Brendan.
      RIOE DCD

      Ștergere
  2. Dinule, manca-ti-as blogul tau! nu de la ziare ti se trage poezia, nici de la citit altele. e la matalutza acolo in dumitale ceva multa poezie. subscriu la ce zice Mucegaiul, asezi cuvintele ca pe-o sapa in pamant reavan si ari totul. de-aia ti-ai tras culoarea asta la blog si alb la cuvinte! :P . si ai un stil in a pune punct unei propozitii si sa o continui cu alta ca zici ca esti in viata reala. pariez ca asa te si desfasori. pui punct si continui pastrand ideea din precedenta. o propozitie intermediara fara sa o citesti pe cea anterioara nu are sens. hai ca te-am lingusit destul, dar e o placere sa te citesc. apropos! m-ai uns pe suflet cu ultima povestioara. cu 5 puncte si ceva cuvinte asezate destept intre! mi-ai explicat multe din trecuturile mele gloryoase :P.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu m-am gandit niciodata la stil. multumesc.
      o s-o mai supar. din plictiseala.

      Ștergere