duminică, 2 martie 2014

Martie prin port



Reții chestii deosebit de inutile despre oameni. Că unora le place verdele, că pe unii îi sperie claunii, că alții îs dezaxați dacă mergi în dreapta lor și te roagă politicos să te muți. Eventual cu o poveste semiamuzantă, despre cum au ajus ei pietoni de partea stângă. 
Ții minte și te muți în stânga/dreapta înainte să repovestească. 


Eu rețin chestii deosebit de inutile despre oricine, fără discriminare. Și nu știu dacă le rețin pentru că îmi plac prea mult sau îmi displac profund, nu știu de ce sunt atent la tâmpenii aproape neuro-vegetative, de ce asociez un individ cu o chestie pe care o spune sau o face.
Și da, mi-e ciudă că nu-s atent la câcaturi cu adevărat importante.


Ca să mă explic, luăm 10 indivizi și eu rețin tâmpenii ca astea :



-Îmi transpiră mâna pe mouse
-Nu mă abat de la un anumit traseu în supermarket
-Am obiceiul tâmpit de a sesiza scamele de pe bluza lui cutare când vorbesc cu el; nu e politicos, dar îmi place să le culeg
-Nu știu de ce transpir doar la un subraț
-Îmi urăsc părul dimineața
-Îmi place să număr când fac pipi. Gen cronometru
-Bunică-mea își scotea peruca când se îmbăta
-Când merg pe zebră, calc doar pe dungile colorate
-Îmi curăț bocancii cu șervețele umede
-Am obiceiul de a mirosi lumea. Și carțile noi. Și hainele noi. Îmi place mirosul hainelor noi și nu le spăl după prima purtare. Hai două purtări. Hai cinci, dacă e vorba de fulare. 
-Germana mi se pare turn on
-I-am prins pe ai mei făcând sex
-Am făcut un fel de sex la 7 ani, ne jucam de-a doctorul. Nu a fost chiar sex. Dar
-Mă uit în batistă/șervețel după ce îmi suflu nasul


Aș fi curios despre chestiile neinteresante pe care le reține lumea despre mine.



Și mai rețin și altele, mai cuminți, mai în ceață, mai importante. De data asta, chestii cu femei, că tot e martie.

Că strângi filtrul când îți fumezi țigara, că ți-e frică că dacă, poate, uite, fumezi cam mult, că-ți lipești fiecare concert pe frigider, că dintr-un pui de pisică ți-ai făcut familie, că fără să-ți fie familie ți-e dor de tata, că bei sampanie doar din paharul de heineken, că te agiți ca la epilepsie înainte de tatuaj, că ești moale, mândră și fericită după, că-ți place să ambalezi și furculiță de plastic dacă e cadou, că știi să faci cremă de zahar ars (iar treaba asta e pe cale de dispariție).


Demodat și previzibil, vă doresc un martie frumos și fiecare dintre voi să aibă parte de un arici care roade un dinozaur.


Share on Facebook

Facebook

2 comentarii:

  1. Eu nu rețin nici despre mine nimic. Nu rețin când mă trezesc sau de ce! Nu rețin ce trebuie sa găsesc în frigider ca sa manc de dimineață. Nu rețin câte lingurițe de cafea pun în apa clocotita dar nu uit sa o beau. Nu rețin cu cine m-am întâlnit dar nu uit proștii! Și Astia sunt cam mulți. Nu rețin de ce N-am apucat în studenție sa-mi tai unghiile de la picioare doar de la stângul iar cu cele de la dreptul am zgâriat fosta iubită. Nu rețin de ce trebuie sa mănânc sau când. Nu rețin logica întâmplărilor întâmplătoare. Dar nu uit privirea omului. Acolo în ea e oglinda.

    RăspundețiȘtergere
  2. Boss', comentu' asta e mai tare ca postul meu.

    RăspundețiȘtergere