miercuri, 26 martie 2014

Doișpe ani un sclav



Mi-am luat net nelimitat pe telefon deștept ca să pot debita povestea de seară direct din pat.
E scurtă pentru că nu contează lungimea.

Să începem. 

M-am gândit să fac recenzii cu filme pe care le-am văzut eu când eram beat.

De exemplu, am văzut filmul ăla cu sclavul negru care a vrut Oscarul.
Începe cu unul care e obligat să îi bage degetul în păsărel lu` una, el nu vrea, ea vrea și se transpiră mult în jur. 

Ăsta cu degetul era un negru liber, dar deosebit de urât, cu familie și casă și se bucura foarte mult că e negru liber cu casă, până când se îmbată cu doi. Ăștia doi, mari haimanale, îl fac sclav și se trezește negrul mahmur, într-un fel de pivniță, unde e amenințat cu cafteală. 

Schimbă vreo doi masteri care dezbină femeia de bărbat, mama de copii și unchii de cumnați. (Aicea lumea plânge.)

Pe urmă culege bumbac sau ceva și e un soi de de competiție între ăștia care culeg, iar una pe care o tot babardește dorsal masterul e cea mai culegătoare dintre toți.
La un moment dat, se bagă pe fir Brad Pitt și îl ajută pe ăsta, că doar e Brad Pitt. 
Aia bătută și babardită râmâne undeva, în urmă, cu un ochi vânăt și țeasta spartă. (Și cred că aia era tot aia cu degetul în păsărel, dar nu sunt sigur.)

El ajunge la familia lui care deja a făcut nepoți și toți plâng și se bucură cu bale și lacrimi, tremurături și alte chestii pe care le fac negrii.

Sfârșit.

Share on Facebook

Facebook

7 comentarii:

  1. Ce-ai făcut? Acum nu o să mă mai pot imbăta, de frică să nu văd filmul!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu am avut curaj. poti si tu, ai incredere in tine. viata e frumoasa. zambeste des. in fiecare zi- o fapta buna. optimism.

      Ștergere
  2. și coloana sonoră era: înflorea tremurătooor...

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu nu mă pot uita la filme când sunt beat. Adorm cu telecomanda în mana =)). Dar îmi place filmul vieții. Mă bag uneori în cea mai obscură cârciuma cu oameni și văd spectacolul etern.. Trebuie la o masa sa stea un futacios absolut și un timid penibil. Ce de hormoni zvarliti pe tavane sunt aruncati în eter prin cuvinte spre viitoarea masturbare a timidului. Apoi tipizat la alta masa Sta microbistul perpetuu cu afonul integru. Și vorbesc despre drame pe stadion cum au ratat plasa și cât de bezmetici sunt arbitrii. Și mai văd și femeiusca sprintara și junele testoronizat. Ea bea o bere lemon la deruta și el o trainica vodcă sa ardă libidou excesiv. Apoi prin fum de țigară beu și mă duc acasă. Iau telecomanda în mana și mă culc. Somn ușor îmi urez

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. daca nu ma cunosteam atat de bine spuneam ca tu esti eu. alter ego?m...curios curios

      Ștergere
    2. Deci clubul se extinde, că mă bag și eu cu mici schimbări pt varieteu.

      Ștergere