marți, 17 decembrie 2013

Fie ca




Mama îmi spunea că anii impari sunt răi. A fost rău 2011 pentru că a fost anul când mama a încetat să-mi mai spună ceva.
2013 a fost rău pentru că am iubit prea mult. Sau prea multe persoane. Sau prea multe persoane în același timp. Că-mi place să am iubiri de rezervă. Că așa sunt eu, cu curul la norme și moralitate, niciodată fidel, mereu iertat. Problem?

Ca să fii iubit, nu iubi. Nu arăta, nu spune, nu face promisiuni, nu mergeți împreună în supermarket, nu stabiliți listă comună de cumpărături comune. De aia sunt eu iubit mult, iubind puțin. Dragostea mea, călăul meu.


Femeia frumoasă
Nu-mi place să vorbesc la telefon, nu-mi găsesc ordinea la cuvinte, fac pauze cu ăăă și ignor atent esențialul. Mă bazez pe mesaje și am mesaje de mă-nervează. Duminică am vorbit tristeți cu femeia frumoasă și am stabilit că 2014 va fi fără tristeți. Am auzit un zâmbet dincolo de rețea.

Copilul care nu mai desenează gărgărițe
Noaptea trecută te-am ținut în brațe pe hol și ți-am știut toate lacrimile. N-am știut dacă să-ți spun plângi sau nu mai plânge. E un mit că te descarci prin lacrimi. Tu, dacă plângi, plângi și mai mult după. 
Și nu mai vrei să desenezi gărgărițe.

Cluj
Și mi-e dor de tine.

Luna plina
Am cumpărat două cornete de înghețată cu vanilie și ți-am povestit visul cu cineva care mă iubește și-mi scrie pe Facebook mesaje cu vârcolaci, `mniezo, satane și cum să-mi dau demisia.
Am două cornete de înghețată în congelator. Și am stabilit că nu ne place înghețata de cacao. Că e lună plină și avem logica noastră.


Scriu asta că nu mă duce capul la ceva original și fac și eu Bilanțul lui Cami.

În 2013 am iubit pe fugă, am zâmbit pe fugă, m-a durut pe fugă, am fugit pe fugă, am văzut nemaivăzutul, am găsit prosoape de bucătărie ieftine și lacrimi scumpe de sfârșit de an, am fost judecat și evaluat ca la cartofi în piață, vă doresc multă și fie ca și sugi pula, 2013.



Share on Facebook

Facebook

4 comentarii:

  1. Subscriu! şi te invidiez, că eu nu pot înjura pe blog

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu te iubesc te apreciez și iti doresc felatium integrum 2014!

    RăspundețiȘtergere
  3. Destul de fun 2014 până la glumele proaste cu moldoveni. Aștept cu nerăbdare postarea despre cai. :D

    RăspundețiȘtergere