luni, 2 septembrie 2013

Septembrie luni fără brenciu





Wining and dining, drinking and driving,
Excessive buying, overdosin', dyin'.
August. The end.

Septembrie luni a început urât ca orice alt august; ca un 32 august regurgitat și eliminat în septembrie 1.
Nimeni n-are bani în septembrie. Aș avea și eu dacă ar avea alții.

Mi-e silă de baieții decoltați și cu freze de căpriță care mănâncă pizza feliată pe carton. Și am să semnez să se închidă pizzeria pentru că n-am freză și nici bani de pizza. 

Încă din alaltăieri august mănânc paste cu brânză, atât de multe paste cu brânză încât o să mă îmbrac cu draperia, o să transpir maioneză și-o să plâng în ritm de telenovele. Și-am sa fiu plin de mine.

Număr calendarul până pe 15 ca în copilărie, mă gândesc la caiete dictando, pete de cerneală pe unghii, culegeri și prima ta zi de școală. 
Ne întorceam devreme și mă țineam de toarta de la sacoșa ta, mâncam salată de vinete și primeai flori. 
Îți plăceau crinii și te temeai că vom muri în somn. Aveam crini pe balcon și vrăbii anesteziate. Plecau rândunelele și număram stoluri. Ai plecat tu și număr calendarul până pe 15.

N-am mai văzut păsări plecând. 

Sau poate nu mă mai uit la cer.

Sau cred că dacă ma uit o sa plouă. Că-mi plângi tears in heaven.

------
Mă chinuie o depresie cu lipsă de fast food, burtă de cea mai bună bere la pet, continuare de august și mi-e dor să rod o radieră fructată.
------

Îngerii s-au născut în octombrie. Dar și martirii.
------

Aștept octombrie așa cum l-am așteptat pe septembrie. Îi mai dau o șansă toamnei. 

Sunt cuminte, iubesc fără fluturi în stomac, mă cerți despre fluturi, mi-e frică de fluturi și aștept octombrie.
În octombrie voi fi singur și foarte treaz, vor începe frunzele moarte și lucrările de control.
Vor pleca vânzătorii vânători de pepeni de pe strada cu stele, vom râde la MASH cu degetele tale în părul meu, vom comanda pizza din salariul pe septembrie, ne vom certa la telefon, vei închide ca să suni iar, voi respinge apelul, te voi suna beat după ora două. 

Sau te împac mâine cu alune.
Share on Facebook

Facebook

8 comentarii:

  1. poa' să se închidă toate pizzeriile, mai puțin AIA! adică AAAAAia! :)))

    RăspundețiȘtergere
  2. nu. marș de protest cu pancarte homemade. mai safe...după skandenberg sfârșesc mereu cu mâna ruptă. și dup'aia îmi trebe un aisberg să-l pun pe ea să-mi treacă!

    RăspundețiȘtergere
  3. Depresiv, depresiv, dar tot cu gandul la potol!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mâncarea bună este un lucru bun. Pizza, rea, rea di tăt!

      Ștergere
  4. Septembrie nu e urât. E doar molatec, leneș și cu chef de plezneală. Câteodată.

    RăspundețiȘtergere