miercuri, 18 septembrie 2013

Păsărica



Eu nu comentez pentru blogărași de mâna a treia, dar cu toții greșim. 
Am comis-o O DATĂ. 
Regret pro fund, îmi pare rău, îmi cer și iertare și mii de scuze și promit să nu se mai repete. 

Am zis doar că n-aș băga țăpoiul într-un maidanez. Că-s mai civilizat decât cumătrul și cumnatul de la sate. Și că, dacă-ți plac țăpoaiele adânc înfipte-n maidanezi, atunci ești de pe maidan și mă-ta-i proastă. Dar plină-i lumea de pudibonzi, țărani și patrioți de facebook cu master în wikipedia.

Nu spun unde am zis că nu cred în casap, că e trafic inutil dar, de atunci, am o problemă cu o anume Paula.

Nu o cunosc, dar e ușor de ghicit povestea Paulei.

Paula a fost mereu o fată urâțică și singură. La 28 ani a fost abuzată de Paul. Pe bancheta din spate. Pe versuri de Vama Veche.
Paul avea o față de lopată, ceea ce a făcut-o pe Paula să-i arate țâțele, chiar acolo, pe bancheta din spate, pe versuri de Vama Veche. 
Era cântecul despre ei, era cântecul lor. Despre cum el i-a upgradat ei sărutul. 
Pentru că Paula a avut mereu dinții foarte lungi și gingiile la fel lungi, acoperite din belșug cu bordură de tocăniță. E un caz medical. 
Dar Paul i-a upgradat sărutul. Și-a botezat-o Păsărica Paradisului.

Paula mă urăște și pe mine, și pe prietena mea. Pentru că noi n-avem nevoie de upgrade. Că trăim liber, că ne îndrăgostim și ne dezîndrăgostim, că suntem tineri, că nu ne place nici tocănița, nici mirosul de picioare. 

Paula mă urăște pentru că nu știe de ce mă urăște.

Paula mi-a spus că-s bou pentru că scriu despre femei frumoase, despre radiere și nesomn. Și-s bou că n-aș omorî un câine maidanez. Că nu-s de la ea de la țară.

Paula mi-a scris: Smartass, nu sunt frustrată” ca să-mi arate ea mie că ea știe chiar și engleză.


Paula m-a numit necivilizat pentru că am folosit apelativul plod. Și nu copil. Odor. Moștenitor. Borac. Sau Păsărica mai mică a paradisului, adăpostită de pântecul ei matern de scândură sinistră, cu țâțele date prin răzătoare, cu ochi de curcă, lipicioși, clipicioși și siniștri.


Paula s-a supărat tare pe mine că nu aș da cu țăpoiul într-un câine comunitar.


Paula a vrut să-mi arate cum se înfige furca-n câine pe versuri de manea de-a lui Puya. Pentru că Paula e familiarizată cu Puya, furci, topoare, lopeți, găleți, tocăniță și alte unelte de prin grădină. 


Paula mă urăște, deși nu m-a văzut niciodată. Eu aș avea o poză cu Paula, dar mi-e teamă. Și-mi respect cititorii. Mă gândesc din ce în ce mai serios la fotoșop.


Paula merge pe ulița principală cu plodul în brațe. Probabil are 10 ani, pentru că Paula e foarte bătrână și se foarte teme de câini. Că o mușcă de varice.


Și eu am fost plod. Dar am fost un plod deștept. Când plozii proști mor prostește se cheamă selecție naturală.
Probabil plodul Paulei e genul care își bagă capul în cuptorul cu microunde. Sau se îneacă în fântâna arteziană. Sau își bagă toată mâna în nas când se scobește. Sau poartă scutec la 10 ani. 
Sau, cel mai probabil și mai trist, îi va fi rușine cu Paula. Asta dacă e deștept și silit să fie cărat în brațe ca să scape de câini, pisici, mingi și fântâni arteziene. 
Poate chiar e deștept și mă-sa e proastă.


Paula mă urăște. Eu nu. Și mă urăște fără motiv. Probabil  mă urăște pentru că n-aș fute-o. Dar nu-s nici necrofil și nici acel 1 bărbat din cele câteva miliarde de pe Terra care a însămânțat-o pe bancheta din spate.
Share on Facebook

Facebook

11 comentarii:

  1. Sunt femei pe lumea asta
    Fără nimeni să le ţie de urât,
    Căci pe umeri îşi ţin ţeasta
    Doar să nu le plouă-n gât.

    Şi cum treabă multă n-au
    Nebăgate fiind în seamă,
    Toată ziua pe cur stau
    Şi ne caută şi-n zeamă.

    Se agită şi fac spume,
    Iritând lumea din jur,
    Erijându-se-n cutume
    Taman când ne cată-n cur!

    Dacă-ncerci să-ţi iei o bluză
    Decoltată larg pe piept,
    Le vezi molfăind din buză
    Şi privindu-te suspect.

    Ele fiind mereu perfecte
    Doar că...nu le fute nimeni,
    Căci pe feţele abjecte
    Bubele-s cam pretutindeni.

    Un amic mi-a spus odată:
    „Pe astfel de muieri ciufute
    Un bărbat întâi se-mbată
    Doar din spaima de a le fute”....

    RăspundețiȘtergere
  2. îți trebuia o etichetă nouă: zburătoare vesele, curci pătrate, radiere iradiate, castori pitici, ceva... puțin respect față de cei care te citesc, da?

    P.S. Eu încă-s plod. unul genial, dar să trecem peste... pot să fiu și bou, în același timp? că nici eu nu vreau să omor maidanezii cu paru'. și apoi, să nu te plictisești singur...

    RăspundețiȘtergere
  3. Exista pe lumea asta barbati care ar insamanta o budinca?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Masculul budinc.
      Intalinit cu precadere in zone de stepa (dar e raspandit pe tot globul terestru).Consuma plante ierboase cand conditiile climatice sunt semiaride.

      Ștergere
  4. Pasarica Paradisului Ultimate Edition19 septembrie 2013, 10:00

    mai cultiveaza-te si tu: noua moda prin restaurantele romanesti e sa pui cainii pe frigatuie. nu e tepoi, e frigaruie.

    pentru ca tu si prietena ta n-ati inteleges ca nu suntem rai, ne este doar foarte-foarte foame.

    in momente grele ca acestea, cand tocanita e un animale pe cale de disparitie chiar si de pe bordura, un caine la frigatuie rumenit bine e tot ce vreau.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pentru ca iti este atat de foame cred ca ai jigodie-se ia ca blestem de la caiini. Pentru jigodie poti sa-ti frigi sfarla sau pe ma-ta, ca tot esti asa fomista.

      Ștergere
    2. Pasarica Paradisului Ultimate Edition21 septembrie 2013, 09:52

      Ce vrei fata daca mi-e foame? Ce? Asta-i comentariu de-ala de ciuda, asa-i? Daca ma mai superi mult, vezi ca vin la tine, ca stiu unde stai.

      Ștergere
    3. Nenea din port!!!!Ia uite la pasarica asta fomista ...trimite tu pe mama ta cu făcălețul ăla ca să uite de tăte!

      Ștergere
  5. Pasarica Paradisului Ultimate Edition21 septembrie 2013, 09:59

    P.S. Sunt o ticaloasa. Si nu sunt ironica.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pacatul recunoscut, jumatate iertat. Hai ca-ti dau un caine mort de o luna sa-l papi.

      Ștergere
    2. Pasarica Paradisului Ultimate Edition22 septembrie 2013, 09:15

      sarumana patroanco!

      Ștergere