duminică, 29 septembrie 2013

Am cunoscut o femeie la beție





Am cunoscut o femeie la beție. Genul de femeie care poartă mereu un borcan după ea. Pentru creier.
Și o pereche de colanți animal print înfipți adânc între buci. 
Pentru locomoție sexi. 
Sau comoție cerebrală. A mea.

Genul de femeie care abia așteaptă să vorbească despre ea câcaturi neinteresante, ca să pară interesantă. Fostul, sora însărcinată, cluburile din București, Bambu și cumetria de la Italea. Paulo Coelho, unghii cu străluci și, pana mea, am hobby-uri.


Un om comun cu un tricou decoltat comun, cu țâțe comune în tricoul comun, cu colanți în care transpiră comun;  genul  care gesticulează pe ritm de regheton și cântă tot playlistul de la karaoke. Țanțoșă. Trimițând pupici mici și dulci masculilor care o înconjoară. Și celor care nu prea.

Genul care folosește expresii în engleză deși, pe certificatul de născare, scrie boldat CUCA. 
Genul care a evoluat de la Cuca la Tecuci, că ea știe și engleză.

Genul care are impresia că tot ce zice sau ce face e un rahat pretențios.
Oricum, o urâtă.


Lângă care te simți stânjenit, ai vrea să pleci dar ți-e teamă că va trebui să te atingi de dansul ei. Că e lume multă unde, nevinovat, faci schimb de atingeri și fluide. O hoardă de urâte ca și ea, care fredonează TARE și triluitor versuri arhicunoscute din reghetonuri despre Tanya care will always love you și iț a pity chestia asta. 

Și ea rage cel mai tare în engleza ei de Cuca City.


Și tu, care vrei doar să te bâțâi sinistru de beat lângă singurele 5 persoane la fel de alcoolizate ca tine.

Și apare genul ăla de femeie care deține genul ăla de buci isterice.

Genul care-și zbate târtița de toți masculii în speranța unei erecții. Genul  de femeie lângă care toți masculii se simt incomod dar, mna, o lasă să-și zbânțuie bucile. Că asta fac femeile când se îmbată – zbânțuie din buci și se freacă fericit de prohabul tău în speranța că o să te bucuri în pantaloni. Nu te bucuri. Ți-e mai frică ca la analiza care depistează cancerul.

Ai impresia că bucile alea au epilepsie? JEAP JEAP JEEAP. Nu au. E un caz medical mai grav și mai netratabil decât epilepsia. Sunt buci neexorcizate și nimeni nu se bagă să le atingă cu crucea Sfântului Petrul.
Pentru că curul ăla mare care se gelatinează ritmat în colanți nu e sexi. E doar un cur gelatinos în colanți care plesnește mizerabil pe ritm de orice.

Nu vrei să-l atingi sau să te atingă. Oricâte beri am băut eu, copiii de lângă mine, masculii în călduri sau fetele care preferă fete – CURUL  ăla e atât de urât și de săltăreț încât îți rămâne pe retină mai ceva ca prima vizită la morga. E futabil doar dacă ești necrofil, prietena ta e ciopărțită de tren și tu ai idei de mângâieri moi și amor bolnăvicios.


Cred că o cheamă „Fă” pentru că mi-a zâmbit larg când mi-a zărit moaca scârbită. 
Și pentru că are față de bășină. 


Nu mai merg unde am fost noaptea trecută. Mi-e frică. Și-aș împușca-o în CURUL ĂLA MARE ȘI NĂRĂVAȘ.

Mi-a dărâmat lozinca cum că ”nu există femei urâte, doar băutură puțină”.
Mi-a stricat buna dispoziție și am vomitat puțin acasă. Înaltă. Slabă, cu curul mare care salivează prin colanți cu animal print. 


Pe viitor. Unde bem fără femei urâte?




Share on Facebook

Facebook

22 de comentarii:

  1. Si cand te uitai la bucile mele? Asta nu mai spui?
    Apropo, nu e colanti, asa e pielea mea, da?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. tu sa-mi lasi baiatul in pace ca eu l-am crescut frumos!

      Ștergere
  2. Cred că a reușit să se frece de tine, de ai scris atât de crunt despre ea.
    Să te atingă, adică.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ai depășit limita de zbuciumare a stomacului meu. Nu credeam să fie careva mai bun lca mine la descris treburi din astea ca mine. Maestre jos basca!

    RăspundețiȘtergere
  4. http://www.youtube.com/watch?v=1QHtfA1VY_I

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ok. voi bea cu moderatie, mama, voi bea cu moderatie.

      Ștergere
    2. Tanti mama lu Dinuuu, Dinu nu sta cuminte...Scrie!!!

      Ștergere
    3. tu sa nu fii obraznic cu mine, tinere!

      Ștergere
    4. Pfoai, Radule, eu zic că-ți iei bătaie azi. Și-ți dă și cu igrastop!

      Ștergere
    5. Mucegaiule, ai grijă că ți-o iei. Jeap, jeap!

      Ștergere
  5. Deja nu mai am grija, la cat mi-ai repetat asta tu Mitzaa a devenit certitudine.
    Au, auch, jap jeap!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu i-aș schimba numele în mitzamasochista.

      Ștergere
    2. Păi primele două dăți am crezut că nu am postat bine :blushing:
      Sunt aiurită.

      Ștergere
    3. Double damage, mamaludinu si mitzaabiciclista!

      Ștergere
  6. =))))). aualeu Dinulee.. =))))))))))). eu stiu una de mult timp, dureros de mult timp care cand se imbata zice ca-i deocheata! si ma-sa (alta stoarfa cu vodca-n bot) o freaca pe maini si-i zice tatal nostru ca sa fuga necuratul din vaca trista! si-i aprinde bolborosind un chibrit langa o ceasca de apa . dupa, vaca trista se culca sforaind intre basini sacadate siacide ce-i ard chilotii. cica isi facea efectul descantecul. dupa asa deochi, dimineata o durea rau capu'. sau ma rog, o doare calota sferica goala de sub claia de par roscat si uscat

    RăspundețiȘtergere