marți, 2 iulie 2013

31





Azi am bușit bara din spate a unei mașini și l-am internat pe tata. 
Am respins patru apeluri de la Iuda, l-am înjurat în gând și am semnat patru acte cu aceeași semnătură. M-am întors din spital cu ideea unui tatuaj pe buca dreaptă și am sfârșit făcând dragoste cu cineva frumos. 

Am băut înainte de serviciu, n-am avut bani de Orbit și am fost deosebit de cuminte de tăcut. 



Îmi plac persoanele reci. Pentru că sunt calde doar 2 minute și pentru că îmi trebuie fix 2 minute să învăț cum sărută. Pe urmă, redevenim amândoi reci și vorbim despre pistruii fetelor.

Îmi plac femeile cu pistrui pe sâni, mi s-au părut mereu vinovate, îmi plac femeile cu forme, cu toarte rotunde frumos, îmi plac ochii ciudat de grialbastruverdviolet ai lui Iuda. Cred că l-am iubit pentru parpalacul negru și pălăria veche. 

Îmi place puțin că nu mai e atât de mult, că resping apeluri, că voi avea un tatuaj pe buca dreaptă, că fac sex neprotejat, că un far de mașină nu-ți dă voie să ajungi la spital, îmi place că nu vreau să scriu ca Dinu, că mi-e dor frumos de mama, că am cunoscut pe cineva frumos, că dacă ne plictisim, putem mieuna împreună. 

Am ajuns la concluzia că toți se simt puțin vinovați pentru că mă cunosc măcar puțin. 










Share on Facebook

Facebook

5 comentarii:

  1. eu nu te cunosc deloc si ma simt vinovata... dar candva mi-ai zis ca esti un fel de Liz deci poate te cunosc putin... si iarasi ma simt vinovata... am cunoscut multi Dinu dar esti primul Dinu care scrie ca Dinu dar cateodata simte ca un Liz...

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce vinovatie tovarase?! Io ma simt mandru ca te citesc. Ia apune osul la treaba mai temeinic (des) in ale scrisului sa simti cum creste mandria proletara in tine ca coca in tava!
    (da, am vazut cacofonia, dar citesc EarseRewind si basta!)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. o să. osul. promit!
      Coca, Maria, Ganja, toate fetele frumoase.

      Ștergere