marți, 4 iunie 2013

Am fumat iarbă în timpul sarcinii



        
                -Sfaturi practice pentru mămici, pisici și interfon-



Copii, nu vă jucați cu chibriturile! 
Nu vă jucați cu chibriturile la aragaz, nu vă jucați cu chibriturile la butelie, nu vă jucați cu chibriturile în cutia cu acte, nu vă jucați cu chibriturile în câine dar, mai ales, nu vă jucați cu chibriturile în iarbă. 

Dacă vreți să vă jucați cu chibriturile în iarbă trebuie să NU beți alcool și să mâncați orice comestibil înainte. 
Mult, orice, oriunde, nu țineți cont de regim, de balonări, de foametea din Africa sau de apucăturile voastre anorexice de tipul  „ de azi mă las de mâncat și beau minim 2 litri de apă”.  A, da. Și să dormiți. Odihna primează. 

Dormiți 26 ore pe noapte sau mai mult dacă organismul vă cere. 
Nu e nevoie să faceți duș, să vă spălați dantura sau să folosiți baia. Nimănui nu-I pasă dacă faceți căcuț în pat sau gingivită galbenă purulentă. NIMĂNUI!

Eu n-am dormit și n-am mâncat, am băut și am fumat timp de aproape o săptămână.

Timp de aproape o săptămână n-am dormit și n-am mâncat pentru că am fost deprimat și puțin mahmur.
(Este foarte aiurea dacă ești fumat și ai doi prieteni gemeni și cel mai aiurea e când fumezi cu ei).

Să presupunem că prietenii mei gemeni fac chestii ilegal de frumoase. Atât de frumoase încât voi face și eu chestii ilegal de frumoase începând cu povestea de mai jos:

Există păreri pro și păreri contra, există oameni care nu pățesc nimic ieșit din comun( cum e cazul unuia dintre gemeni), există oameni care vomită ca la exorcizarea lui Emily Rose, oameni care adorm 5 minute și sunt convinși că au dormit 3 ore, oameni care declară că au pierdut pierderea de timp. Iar timpul devine orice: relativ, pozitiv, negativ, râme.

M-am jucat cu chibriturile și am jurat că nu mai fumez. 
Asta în prima etapă. 
Acum sunt sigur că voi folosi chibriturile pe care le am ca să mă joc singur sau în grupul meu de oameni răi, înrăiți în rele și rău famați. 



Dragă jurnal, am făcut chestii foarte rele de când nu ți-am mai scris.



Am trecut de la fluturi în stomac la somnolență, mi-am închis laptop-ul și l-am mirosit bine. Apoi am încercat să folosesc mouse-ul pe un laptop închis (aici a intervenit paranoia) și am fost foarte sigur că cineva mi-a furat Internetul. 
Am mirosit și mouse-ul să văd cine a putut comite așa ceva. Bineînțeles că mi-am dat seama că trebuie să aprind lumina în cameră ca să am iar Internet. 
Și că, până la baie trebuie să urc niște eteje pentru că ăștia nu au instalat și liftul la mine - odata cu interfonul. Paranoia iar. DE CE SUNT SINGURUL DIN BLOC CARE NU ARE LIFT ÎN BUCĂTĂRIE?!?

Am mirosit orice, cu mișcări lente, corecte, aproape artistice, eram convins că mâna e piciorul, pentru că, de obicei, am mai multe pișcături de țânțari pe picioare decât pe mâini. Am analizat fiecare pișcătură cu precizia unui medic.

Am avut momente de luciditate cumva cumulate cu momente de panică, am reușit să intru pe internet, am mirosit și internetul. 
Mi-am recitit postarea cu Miau Miau, avea logică, mi s-a părut tristă, am stat un timp pe balcon în pozitia foetus, am plâns, am fost ferm convins că voi muri în 8 minute, m-am panicat, am deschis ușa la intrare și mi s-a parut foarte amuzant că nu am lift. Desigur, iar am devenit suspicios în legătura cu interfonul. L-am ascultat bine să văd dacă nu ascultă cineva ce se întâmplă la mine în casă. Apoi l-am mirosit bine și mi-am regăsit liniștea.

Unul dintre gemeni vedea delfini înotând în priză, celălalt vorbea ceva în ecou. Dar nu avea nimic hazliu.

A durat două ore toată treaba iar în prima oră am trăit imposibilitatea de a vorbi, deși eram perfect conștinent, perfect lucid, cu raționamentul intact și tot ce-mi doream era să-mi miros interfonul. 
În final ne-am uitat toți trei la un episod din South Park și am plâns. A fost un episod de 5-6 minute, mi s-au părut 5-6 ore.

E foarte important să dormi, să mănânci ceva și să eviți alcoolul. Atât. 

În rest și în esență, e amintirea ta. Și a celorlalți. Și amintirea amintirii. Și retrăirea amintirii. Ca atunci când îti amintești diminețile cu mirosul pielii iubite, când încă auzi pașii spre etajul tău, ecoul vocii când doare o ceartă, ecoul cerții când rămâi în urmă, mesajul primit prea târziu, mâna de pe pielea ta când înșeli, amuzamentul că ai înșelat iar, neputința de a te opri, frica că te vei opri. Și finalul. 
Suiș, groază, dragoste, râs, paranoia, final. 

Doar că în seara asta nu înșeli, iar eu îmi voi mirosi iar interfonul în vreo 5-6 minute.

Acest text e fictiv pentru că mi l-am imaginat mâine.








Share on Facebook

Facebook

3 comentarii: