duminică, 14 aprilie 2013

Lidl




Mi-am cumpărat whiskas în iepure alb pentru motan.

Prietenul meu cel mai bun cu care facem sex îmi scrie că e deprimat. Sunt trist că nu am mai făcut demult sex cu prietenul meu cel mai bun. Îi scriu înapoi că îl îmbrațișez și îi povestesc despre motanul meu pufos în timp ce prietena mea actuală caută ceva în frigider.

Prietena mea foarte actuală a încurcat în frigiderul meu salata de vinete cu puțină colivă.
Încă nu îmi știe casa. Femeile au impresia că știu tot,că pot tot,că sunt mai sexi când fac de toate, că se pot descurca în fiecare cameră iar eu încă am o alpaca în balcon.

Îmi plac diminețile de aprilie cu o fată goală înjurând pe vârfuri spre bucătărie că nu am cafea.
Îmi plac diminețile de aprilie cu o fată goală în frigiderul meu.
Îmi plac diminețile în care îmi înșel fosta prietenă cu salata de vinete. 
Apoi rămân singur pentru că nu mă pot satisface deplin în doi.
Mi se pare foarte sexi când pleci. Mi se pare sexi să vrei să pleci. Așa că abia aștept să pleci ca să fie totul sexi.

Anul trecut m-am îndrăgosit de o oglindă retrovizoare, de o bucată de pădure și am primit mesaje după.
Anul ăsta cumpăr mâncare pentru pisici și alpaca mea frumoasă, trimit mesaje despre pisici și alpaca mea frumoasă și-mi voi cumpăra o oglindă retrovizoare pentru că mi se pare sexi să am o oglindă retrovizoare.
În rest, sunt bine, sănătos, liniștit și se întâmplă multe chestii de neimaginat.

Mi-am mai cumpărat un iaurt, patru banane unite între ele, un tub de orbit și axion. Sunt fericit că am Lidl lângă mine, o alpaca tânără, un prieten bun cu care facem mult sex și alte fete.
Share on Facebook

Facebook

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu