duminică, 20 ianuarie 2013

Frigiderul meu (2)



Sunt două categorii de cârnați care sperie

1. 

Cârnații străini, primiți de la rude, sau indivizi apropiați cu care nu ai nimic în comun, ambalați în pungă și mirosind a Piscu. Sau Pechea. Sau orice cu P. Aduși în sacoșă galbenă rufoasă pe care, cândva, scria Billa.
Cârnații din prima categorie sunt ca vinul roșu din octombrie în sticle de Adria. Sunt niște cârnați penibili pentru că nu au sticlă de Coca Cola.

2. 

Cârnații străini, comunitari și fără stăpân din galantar, vineții, reci, cu pete curios de albicioase, creți sau plesniți, îngrămădiți între o tobă la reducere și un parizer roz care seamănă cu toba la reducere.

Am un frigider cu două categorii de cârnați care sperie și am o pungă cu capete de pește pentru că vecina m-a rugat să facă borș prin februarie. Mi-a fost milă de lipsa ei de spațiu frigorific. 

Mă tem că voi avea borș de pește în februarie.

Am un săculeț de portocale și un carton de pizza cu salam picant care a derivat în salam monela.

Am un fruct albverzui, creț și incert care mi-a afectat săculețul cu portocale. 
Poate fi între portocala, kiwi, măr și buna moartă.


 Într-o zi mi-ai dăruit o portocală.








Share on Facebook

Facebook

4 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Te invit aiiici….nu vei regretaaaa, am atatea surprize placute….Este sansa ta!

      Ștergere
  2. ia încearcă să-l pui lângă o bucată de telemea, poate iese brânză cu mucegai albastru... apoi brevetăm procedeul și ne îmbogățim rapid! :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. spuse femeia uneori bogata care-mi cumpara mucegai albastru

      Ștergere