marți, 18 decembrie 2012

Fata cu care nimic nu e în regulă




Azi am întâlinit fata cu care nimic nu e în regulă. Nici măcar eu. 
Pune boabe de cafea în broșe și își poartă papiotele în păr. Îmi răspunde azi la întrebările de ieri și își poartă brățările în cutii de plastic pentru tort. Sau musaca. Sau furescuri cu carte de vizită.

Fata cu care discut arhivele Vaticanului are nume de pisică, fata de mâine aduce Crăciunul, fata de ieri cumpără Crăciunul și bate din palme.
Fata care le cunoște pe toate, le gâdilă ego-ul.

Fata cu care nimic nu e în regulă are brad frumos isteric, îmi admiră perdeaua de duș ornată cu moși crăciuni, nu se teme de apocalipsă dar se teme să-i recit „ Gândăcelul ”.
Și, câteodată, mă urăște pentru că-i place.

E singura fata cu care nimic nu e în regulă. Nici măcar eu.

Ar mai fi Ruxandra și Melania dar mă prefac că nu-s acolo.

Share on Facebook

Facebook

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu