luni, 17 septembrie 2012

Șotron






Îmi trebuia o bucată de cretă, o bucată de cărămidă și o bucată de asfalt. Trei bucăți. Sfânta Treime din spatele blocului. Știam să fiu artist în genunchi, pe asfalt. Îi desenam capul cărămiziu și corpul alb. Îl împărțeam, îi botezam fiecare parte cu un număr.

1,2,3.

Nu fugea, nu avea picioare. Nu fugea de mine, murea încet. 
“Nu murim din cauză că ne-am născut, nici pentru că ne-am trăit viața, nici de bătrânețe. Murim de ceva anume”. Nu?

Un trunchi șui, două mâini cifrate, un cap prea mare. Și mă aștepta în fiecare zi, în același loc, lângă aceeași dacie gri. Îl săream, îl călcam iar și iar până dispărea complet în asfalt. Cu puf de praf.
Purtam pantaloni scurți și papuci de plastic și îl facem praf.

Un robot, un om cu capul prea mare, un om de zăpadă topit, un soldat căzut, un colaj geometric, un nimic. Nimic altceva. Un absolut nimic.
Unidentified Fucking Unobject.
Un spânzurat pe asfalt. Te poți spânzura de asfalt?

1,2,3.

Sunt un robot, un soldat cu capul greu, un om de zăpadă căzut, un colaj geometric.
And what's my diag-nonsense ?
V-am luat pe toți în mine, cu mine și am rămas în centru. Uneori caut gaura de ieșire din viață.
Pentru mine. Pentru voi.
Deseori, pentru mine. Să ies pe gaura vieții în pas de 1,2,3 șotron.

Acum doi ani m-am sinucis mândru virtual. De pe fiecare link, profil, adresă. M-am spânzurat pe orizontal de monitor plat. Mi-a plăcut. Mi-a plăcut atat de mult încât am repetat suicidul anul trecut.


Îi mulțumesc lui Dumnezeu ca sunt ateu.

1 an. Doi. Trei.

Sunt un trunchi șui, două mâini cifrate și un cap prea mare.
Nu mă mai sperie minciuna. Nici abandonul. Nici nelupta. Luptam pentru toate astea trei, ca un robot, ca un soldat, ca un om rece ca zăpada.

Nu mai vreau să-mi desenez șotronul pentru cei plictisiți.
Nu mai vreau să fac dragoste cu cei triști.
Nu mă mai amenința cu ce am simțit.
Nu-mi evalua tu evoluția personală.

Port iar haine militare, să-mi aud pașii cizmei. Când sunt auzit, descoperiți toți cât de mult exist.
Mă pierd cu certificat. Să fiu găsit.
Un text trebuie tratat ca un text. Cu aliniate și spații lipsă și sărituri pe șotron :

1,2,3.














Share on Facebook

Facebook

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu