miercuri, 22 august 2012

De ce sunt eu neputincios liric

De ce sunt eu neputincios liric :




Era o dimineață cu prea mult somn din noaptea apusă, încă îmi simțeam picioarele grele.
Ieri sălășluiam odihnit crăcănându-mă grav.




Simt un mare gol în stomac.
M-a tăiat la lingurică.




Sunt un rege gol al dimineții, resimt albastrul mării și caut soluția în fiecare cuvânt.
Am stat mult pe budă, dezbrăcat, că-mi place, m-a luat cu transpirații, noroc cu rebusul.




Dimineața îmi simt intens fiecare nerv sub degete.
Dimineața mă scarpin mult.




Aș vrea să fiu și eu liric și prozaic ca toți oamenii lirici și prozaici, dar nu vreau. 

De precizat e că aveam o pâine mare și voluntar feliată de cineva, în pungă, în frigider. Înghesuită de un ambalaj ciudat de creț, o cutie de ceva necunoscut mie și stafiile unor cremvuști.  Acolo îmi țin eu pâinea, în frigider. Pentru că am amintiri urâte cu chestii care se descompun într-un proces dubios și cu multe tumori dacă nu le pui în frigider. 
Pâinea se strică la mine. De asta am eu frigider. Acum am o pâine și încă o jumătate de pâine într-un singur frigider.

De ce am eu o pâine și jumătate:


Eu liric:


Am coborât în noapte, am căutat licori bacusiene, am auzit întregul crăpându-se în urma mea. M-a urmărit întunericul.


Eu neputincios liric:


M-am dus să-mi iau o bere, băieții iar mâncau semințe cu curu’ pe bordură. O potaie neagră m-a lătrat până la magazin. Am cumpărat bere și o pâine. 

Am dat jumătate la câine. Nu mă va lătra mâine. Acum miros a câine. Voi avea o pâine jumate mâine. Sânii Afroditei erau bej.
Share on Facebook

Facebook

4 comentarii:

  1. Pune pâinea în congelator, se păstrează mai mult şi mai bine :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Pune bicarbonat in congelator. Nu o a mai miroasa a paine. O sa miroasa a bicarbonat si a dinti fara fluor.

    RăspundețiȘtergere