miercuri, 25 iulie 2012

Girls in white dresses with blue satin sashes


“La un gardenparty a apărut cu o rochie simplă, albă, dintr-un fel de stofuliță. Foarte strâmtă până în talie, de unde fusta se desfăcea larg și se înfoia.  Pe lângă tiv, de jur împrejur, erau brodate cu arnici negre pisici care alergau după un ghem, câte pisici atâtea gheme…  Și când dansa și se învârtea, rochia se înfoia, și pisicile alergau,  nebune, după  ghem”.



Iubesc  fetițe și  femei și pisici și gheme și pene și arnici. Iubesc pene conturate anemic pe spate și pene viitoare pe gât cu decolteu.  Pene în păr, pene ascunse, pene prinse, pene aprinse, pene adunate conștiincios de pe stradă, pene negre, pene colorate, pene mov. Iubesc pene fericite.

Fericirea mea nu e gratuită, nu e mică și nu îmi place să fiu spectator. Pentru că răcnesc, câteodată aplaud tare și puțini îmi reușesc un bis. Iar eu nu plătesc .

Fericirea mea sunt penele voastre fericite care intră în spațiul meu cu enter și cu space. Eu le iau, voi le plătiți. Nimic cadou. Nici măcar rochia cu pisici. Violați-mă cu pene.

Fericirea mea simplă e ghem și ghem de pisică și spumă scursă pe gresie sub duș caldrece, mirosul semințelor prăjite, biscuiții simpli cu cremă, nas înfipt sinucigaș în miez de pepene roșu, planuri cu felinar simplu și rânjet dintr-un pepene frate, snuff simplu între manele, mesajul în care mă iubești tare când nu mai vreau să te iubesc, dungile albe pe bronz, eu clandestin pe o terasă cu savarine ucigașe, degetele cu oja crăpată ascunse atent  în pumni, un bilet de tren pe care nu l-am văzut la față, desenele Ruxandrei, tonul autoritar la 2 metri  de apă de bazin, cabinele deschise cu fete și duș,  băiatul aplecat care-și  usucă părul ca o fată, girls in white dresses with blue satin sashes.

Fericirea mea  e că am iubit fetițe și femei și pisici și gheme și arnici. Nu simplu, nu spectator și nu știu să fac  cadouri. Eu am iubit cuminte și am iubit pe fugă, la 9 dimineața înainte de cafeaua ta și toată noaptea fără cafea, am iubit pe nesomn în rochia cu pisici și fără, am iubit în tăcere, am iubit răcnind, am iubit ascunzând atent, am iubit cerșind, am iubit absent, am iubit în gând și am iubit când nu trebuia, am iubit înșelând și am înșelat iubind, am iubit fericit și cu pene-n păr, am iubit mereu și m-am oprit să iubesc pentru a fi iubit.

Share on Facebook

Facebook

4 comentarii:

  1. Cat poate sa imi placa "Panza de paianjen"... si Cella Serghi in general.

    ....& Great text btw <3

    RăspundețiȘtergere
  2. am iubit romanul asta si mi-am dorit o asa rochita...
    pana la urma m-am ales cu o pisicuta neagra :)

    ai disecat cuminte si curios iubirea...sunt sigura ca o faci in continuare :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. o pisica e mereu binevenita.
      disec tot ce prind. nu si pisici :)

      Ștergere