duminică, 29 iulie 2012

Piscu

Vecinii mei sunt obișnuiți. Viitori membri ai speciei mele.
Se chinuie de ani de zile să devină isteți și hazlii cu mine.
Sunt obișnuiți și fericiți. Împăcați cu natura lor.

Ea miroase a ceea ce gătește și a diluant. Și gătește constant, la bine și la rău. Cel mai probabil, diluează după.
E bulbucată și năstrușnică.
Și-a depașit condiția intelectuală întinzând rufele machiată, într-un tricou verde, ușor decoltat, cu model vibrant.

Sunt cap de listă la pomeni, pomeniri și alte evenimente care implică lumânări romantice, cu colivă în pahar de plastic.
Îmi zâmbește galeș în zilele organizate de biserica ortodoxă. Îmi bate în ușă insistentdiscret, cu zâmbet gospodinesc, pilaf, plăcintă și felie de pepene. Pentru că sunt singur, slab, ușor depresiv și cu restanțe la întreținere.

El are mustața moale și e mereu relativ beat. Îmi strânge mâna plăcut estetică în mâna lui rafinat zemoasă, proaspăt transpirată, dar superior păroasă. 
Practic mâna mea se pierde în fond și am mereu curiozități medicale după. 
Se plânge că e șomer, falimentar, că am restanțe la întreținere și că nu votez. 
Uneori sunt problema lui principală, decide că îmi stric viața și zăpăcește audiența la ședințele de scară de bloc.

Vecinii mei au o pasiune nestăvilită și profundă pentru mine. Vor să mă ajute în a lua decizii unilateral bune. Profund și calm. Cum ar fi văruitul banan la etajul 1, punerea de interfon și votul.

Știu că azi e chestia cu votul, dar nu-mi pasă. Adunați-vă speranțele, idealurile, faceți-le sul și.
Mie nu-mi pasă de dreptul meu de a comenta. Sunt un bastard leneș și mi-e silă de vocile insalubre, de gândirea voastră suferindă, de puterea voastră de a da din ceafă, de pamfletele feisbuchiene procontra, de bunul mers al țării, de văgăunile slinoase în care credeți că vă ștampilați viitorul. Nu votez. Votați-vă între voi. Democrat. Tot rahatul ăla e.
Eu oricum mă descurc, că mă duce capul.

E o noapte de vară și vine sărbătoare mare, propusă de biserică și de vecini obișnuiți. Am liber și liber la pomană.
Share on Facebook

Facebook

5 comentarii:

  1. insulti fraiere te pricepi da la ce e bun votul tau? pt sau impotriva cand mii de oameni au votat deja!

    RăspundețiȘtergere
  2. virgulă, virgulă...virgulă

    "Fraiere",
    Ți-ai spus părerea într-un mod remarcabil! Mi-a făcut plăcere să-ți citesc postarea.
    Numai bine.
    Eu. Cineva care a votat. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cuscrul nepoatei unchiului verisoarei tale e din piscu.de asta ma intelegi

      Ștergere
    2. și asta... sau poate pentru că am creier și știu la ce se folosește.

      Ștergere