duminică, 13 noiembrie 2011

Logica cu rame

Eu sunt nebun.
Un barbat din SUA a pledat nevinovat pe motiv de nebunie temporara in cazul mortilor a 11 femei.
Eu nu omor femei. Nici barbati. Nici rame.
Si nu-s temporar.
Pescuiesc cu rame fake din plastic. Chiar si asa, evit sa le bag carligul in ochi.
Desi sunt nebun, mi-e mila de rame.
Daca sunt nebun, am sanse sa fiu nevinovat.
Daca sunt nevinovat inseamna ca tu esti vinovata.
Iar daca tu esti nebuna, atunci eu sunt cel vinovat.
Nici o femeie nu afirma ca e nebuna.
Nici un Dinu nu e vinovat.
Share on Facebook

Facebook

7 comentarii:

  1. argumentare logică.
    da' ce te faci dacă o femeie va afirma că e nebună?

    RăspundețiȘtergere
  2. nu ai raspuns afirmatiei facute de Camelia...
    macar de dragul jocului...fa-o :)

    RăspundețiȘtergere
  3. eu cred fiecare cuvant pe care il spui pentru ca sunt credula :)

    RăspundețiȘtergere